Rollover minutter & data

Ikke mist det du ikke bruker - du har betalt for det!

Hva er Rollover minutter?

Rollover minutter fungerer på akkurat samme måte som Rollover data. Som den første mobiloperatøren i Norge lar vi deg rulle over ubrukte internasjonale minutter til den neste måneden, så lenge du ønsker. Du kan maksimalt rulle over like mange internasjonale minutter som du har i ditt mobilabonnement. Tjenesten gjelder for alle som har MyCall Global.

Hva er Rollover data?

Rollover data lar deg rulle ubrukt data over til den neste måneden, så lenge du ønsker. Du kan maksimalt rulle over like mye data som du har i ditt mobilabonnement. Denne tjenesten er inkludert i alle våre mobilabonnement.

Hvordan fungerer Rollover minutter og data?

  1. 1

    Aktiveres automatisk

    Ingenting å tenke på – Rollover minutter og data aktiveres automatisk! Rollover data er inkludert i alle våre abonnement, mens Rollover minutter er inkludert i MyCall Global.
  2. 2

    Spar så lenge du ønsker

    Du kan spare ubrukte minutter og data så lenge du vil mens du er kunde hos oss! Bytter du til et abonnement med færre ringeminutter eller mindre data inkludert, vil oppsparingen starte på nytt.
  3. 3

    Spar like mye som du har inkludert

    Du kan maksimalt spare opp like mange internasjonale minutter og like mye data som er inkludert i ditt abonnement. Se eksemplene med Marta og Ranjit under!

Eksempel Rollover data – Marta fra Polen

  • Marta har et MyCall-abonnement med 1 GB data inkludert, men bruker bare 500 MB i september
  • Da overfører vi automatisk de resterende 500 MB til oktober som er den neste måneden
  • Ved starten av oktober har Marta 1 GB + 500 MB = 1,5 GB data
  • Hvis Marta ikke bruker noe av de 1,5 GB i oktober, kan hun likevel bare rulle over 1 GB til november
  • Man kan maksimalt rulle over like mye data som man har inkludert i sitt MyCall-abonnement (i Marta sitt tilfelle, 1 GB)
  • Dette gjelder både datapakker og data inkludert i abonnementet.

Eksempel Rollover minutter – Ranjit fra India

  • Ranjit har MyCall Global med 100 minutter til India, men bruker bare 50 minutter i januar
  • Da overfører vi automatisk de resterende 50 minuttene til februar som er den neste måneden
  • Ved starten av februar har Ranjit 100 + 50 = 150 minutter til India
  • Hvis Ranjit ikke bruker noe av de 150 minuttene, kan han likevel bare rulle over 100 minutter til mars
  • Man kan bare rulle over like mange minutter som man har inkludert i sitt MyCall Global-abonnement (i Ranjit sitt tilfelle, 100 minutter) 

Mer informasjon

Kontantkunder som har Mycall EU+ må fornye sine abonnement før sluttdatoen for å få Rollover data.

Kontantkunder som har Mycall Global må fornye sine abonnement før sluttdatoen for å få Rollover minutter og Rollover data.

  • MyCall EU+ og MyCall Global fakturakunder får Rollover data automatisk
  • MyCall EU+ og MyCall Global bankkort må fornye sin pakke før fornyelsesdato for å få Rollover data
  • MyCall EU+ og MyCall Global kontantkunder må fornye sin pakke før sluttdatoen for å få Rollover data
  • Du kan maksimalt rulle over like mye data som du har i ditt abonnement. Dette gjelder samlet mengde fra datapakker og data i ditt abonnement.
  • Rollover Data gjelder ikke ved nedgradering til kontantkort.