Forandring til det bedre

Hvem er vi?

Mycall er markedsleder innen segmentet internasjonal telekommunikasjon. Vi er en utradisjonell merkevare i den norske mobilbransjen.

Mycall har en sterk lojalitet og unik posisjon hos kunder med tette bånd til utlandet. Vår ambisjon er å være en tilrettelegger for et enklere liv i Norge gjennom brukervennlige produkter og tjenester for mennesker med et internasjonalt behov.

Grenser - kun linjer på et kart.

Hello, World!

Vårt mobileventyr startet i 2001 under navnet Lebara Mobile. I dag er vi en del av Telia Norge, og familien vår består av merkevarene Telia, Phonero, OneCall og Mycall. Siden oppstarten har vi vært utfordrere i en bransje der alt er mulig.

Med Mycall er det enkelt og rimelig å holde kontakten med venner og familie, uavhengig av hvor i verden man befinner seg.

Våre folk

Izabela Glogowska

Izabela Glogowska

Customer Care Representative

“Det beste med å jobbe i Mycall er å få muligheten til å snakke med forskjellige folk hver dag. Å kunne hjelpe kunder og få hyggelige tilbakemeldinger gjør min arbeidshverdag meningsfull.”

Monika Litwin

Monika Litwin

Customer Care Representative

“For meg er Mycall mer enn bare en mobiloperatør fordi vi fungerer som en hjelpende hånd for innvandrere i Norge. Det gjør meg stolt av jobben min!”

Isak Abraham

Isak Abraham

Customer Lifetime Value Manager

“Mycall er ikke bare minutter til utland og datapakker, men vi gir tilgang. Tilgang til å høre stemmen til sine kjære og vite hvordan de har det, men også å fortelle om hvordan livet er i Norge.”

Ønsker du å komme i kontakt med oss?

Kontakt oss via kontaktskjema. Grunnet stor pågang, har vi kun muligheten til å kontakte den/de som er aktuelle.

Navn: Mycall
Organisasjonsnr: 981 929 055
Organisasjonsnavn: Telia Norge AS
Organisasjonsform: Aksjeselskap
Postadresse: Postboks 4444 Nydalen, 0403 Oslo
Epost: kontaktskjema
Telefon: 06160 / 967 06 160
Telefon fra utlandet: (+47) 967 06 160