0% renter på alle mobiler

Betal i deler opptil 
36 måneder

PartPay er en nyhet for alle MyCall-kunder

Er du ikke kunde hos MyCall? Ikke noe problem. Ta en titt på mobilabonnementene våre og finn det som passer for deg. Når bestillingen din er registrert kan du også benytte deg av PartPay!

PartPay - så enkelt er det:

Finn den mobiltelefonen du vil ha i nettbutikken vår.

Betal mobiltelefonen nå eller betal den i deler på 12, 24 eller 36 måneder

Mobiltelefonen blir sendt i posten til deg. PartPay kommer på egen faktura.

Bli MyCall kunde

Inkludert i alle mobilabonnementer

Minutter i Norge

SMS til hele verden

Norges beste 4G-nett

Ingen bindingstid

Spørsmål og svar om PartPay

For MyCall-kunder er totalprisen den samme uansett! Du betaler kun for mobiltelefonen og ikke for renter, fakturagebyrer eller administrasjonskostnader. Det eneste du betaler i tillegg er frakten.

PartPay er for deg som er MyCall-kunde. I tillegg må du være over 18 år, ha norsk personnummer og få godkjent kredittsøknaden.

På Min Side får du full oversikt over PartPay-forløpet ditt og over alle kjøp. På fakturaen finner du også oppdatert status på nedbetalingsperioden. Og husk, kontakt oss om du lurer på noe - vi vil hjelpe deg!

Telia Finance er samarbeidspartneren vår på PartPay. Fakturaen kommer først i posten, men du kan velge eFaktura når du handler i nettbanken. Vil du heller mottar faktura på e-post, velger du dette på Min Side under PartPay.

Det går desverre ikke, det du ikke betaler bli overført på neste faktura sammen med et forsinkelsesgebyr på 70,-. I tillegg kommer 8,5% forsinkelsesrente av beløpet på tidligere faktura. Det lønner seg med andre ord å betale i tide.

Logg inn på din Telia Finance konto via Min Side og legg til din e-postadresse, så sender vi en bekreftelsesmail med en lenke du må klikke på.

Fakturaen viser det du minimum må betale hver måned. Vil du betale mer en måned, legger du bare inn et større beløp til forfall. På den måten får du en kortere nedbetalingstid.

Det kan du! Etter at du har betalt en PartPay-regning i nettbanken din, så får du automatisk tilbud om å opprette en eFaktura-avtale. For å bestille eFaktura manuelt legger du inn de første 13 sifrene i KID-nummeret.

Adressen endrer du på Min Side.

  • Sjekk at pakken er returnert og mottatt av MyCall
  • Er ikke pakken registrert som mottatt, må fakturaen betales, hvis ikke vil det påløpe forsinkelsesgebyr.
  • Er pakken/telefonen returnert, ta kontakt med kundeservice

Har du sjekket at du er registrert på samme navn i banken din som i folkeregisteret? Om du ikke er det får du heller ikke bestilt, av sikkerhetsmessige årsaker. Sammenlign navn på pass og bankkort om du er usikker, og kontakt banken for å rette opp eventuelle feil.

Under bestillingen kan du velge hvor du vil ha telefonen levert. Det viktigste er at det er du som tar imot pakken, så du får vist id og signert for pakken.

Dessverre ikke, når du kjøper en mobiltelefon må du hente pakken selv.